Forum dyskusyjne BLOOD BROTHERS

- polskiego fanklubu Bruce'a Springsteena i The E Street Band
Teraz jest So cze 23, 2018 1:45 am

Strefa czasowa: UTC [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: N lip 05, 2009 11:48 pm 
Offline
Niezmordowany forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt wrz 23, 2008 12:28 pm
Posty: 519
Lokalizacja: Land of Hope and Dreams
skoro fani donosza z Wiednia, to wszystko jedno stadion, czy hala . . .
1-2. Ania i Mirek . . .


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Pn lip 06, 2009 10:49 am 
Offline
Niezmordowany forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N sty 25, 2009 4:02 pm
Posty: 3319
Lokalizacja: Oława - The Promised Land
3. Jacek T.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Pn lip 06, 2009 12:23 pm 
Offline
Blood Brothers + Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 16, 2004 6:34 pm
Posty: 5759
Lokalizacja: Łódź
Markos ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Pn lip 06, 2009 12:34 pm 
Offline
Blood Brothers
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn kwi 19, 2004 9:55 am
Posty: 1301
Lokalizacja: Poznań
Paweł
Kalina
MARYSIA


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Pn lip 06, 2009 12:36 pm 
Offline
Blood Brothers + Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 16, 2004 6:34 pm
Posty: 5759
Lokalizacja: Łódź
Wojtek Markos Markiewicz napisał(a):
Markos, Dorota i Maciek ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Pn lip 06, 2009 1:36 pm 
Offline
Blood Brothers
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lis 16, 2007 11:51 pm
Posty: 652
Lokalizacja: Wrocław
Ewa Bielawska


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Pn lip 06, 2009 1:39 pm 
Offline
Forumowicz na dorobku
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr sty 21, 2009 5:19 pm
Posty: 36
Lokalizacja: Katowice
9. Przemek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Pn lip 06, 2009 1:49 pm 
Offline
Forumowicz na dorobku
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N lip 01, 2007 9:10 pm
Posty: 25
Lokalizacja: POZNAŃ
10 RAFAŁ NIJAWSKI
11 EWA NIJAWSKA


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Pn lip 06, 2009 2:26 pm 
Offline
Niezmordowany forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt wrz 23, 2008 12:28 pm
Posty: 519
Lokalizacja: Land of Hope and Dreams
badzcie tak mili i dodajcie sobie jedno oczko, bo po zastanowieniu zdecydowalem sie jeszcze zabrac Corke (9 lat), duzo Wam nie zasloni, ok? 1-3:A&M&O


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Pn lip 06, 2009 2:26 pm 
Offline
Blood Brothers
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz maja 06, 2004 7:17 pm
Posty: 881
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Ewa Januszek :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Pn lip 06, 2009 2:45 pm 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 25, 2004 10:42 pm
Posty: 147
Lokalizacja: Łódź
i jo radzio..a jak znowu nie przyjedzie to baner mu wyslę pocztą :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Pn lip 06, 2009 3:28 pm 
Offline
Blood Brothers
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr paź 18, 2006 4:58 pm
Posty: 423
Lokalizacja: Sanok
To ja chyba ściągne całą moja 5tkę + siostry, szwagrów i szwgierki + sąsiadów = rezerwuje z 20 miejsc minimum !


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Pn lip 06, 2009 3:33 pm 
Offline
Początkujący forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz maja 07, 2009 8:45 pm
Posty: 13
Lokalizacja: Poznań
Alicja, Marysia, Max i Marek :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Pn lip 06, 2009 6:09 pm 
Offline
Blood Brothers
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr wrz 15, 2004 2:10 pm
Posty: 1880
Lokalizacja: Bytom ( Badlends )
jeżeli dojdzie to nie bedzie PIT`u tylko strefa dla tzw. VIPów którzy bede sie lansowac nie wiedzać co sie dzieje.
Tak jest zawsze , liczy sie kasa , warszafka , kasa , lans


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Pn lip 06, 2009 6:59 pm 
Offline
Niezmordowany forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt wrz 23, 2008 12:28 pm
Posty: 519
Lokalizacja: Land of Hope and Dreams
tak sie dzieje jak pojawia sie sponsor (tak np bylo na Knopflerze), mam nadzieje ze do tego nie dojdzie. A strefa VIP jest z reguly dalej od sceny - zreszta zalezy gdzie jest koncert (hala czy stadion). no ale Polak potrafi . . . niestety.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Pn lip 06, 2009 7:01 pm 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So lis 15, 2008 12:00 am
Posty: 75
Lokalizacja: Bytom
Marcin Langner :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Pn lip 06, 2009 7:03 pm 
Offline
Blood Brothers + Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 16, 2004 11:27 pm
Posty: 2249
Lokalizacja: Warszawa
Marek Biernacki napisał(a):
jeżeli dojdzie to nie bedzie PIT`u tylko strefa dla tzw. VIPów którzy bede sie lansowac nie wiedzać co sie dzieje.

Będzie PIT bo to BOSS rządzi, i MY tam będziemy. A my bedziemy wiedzieli co się dzieje.

Marek Biernacki napisał(a):
Tak jest zawsze , liczy sie kasa , warszafka , kasa , lans

Ciekawe co powiesz, jak koncert będzie w Chorzowie.

Marek Biernacki napisał(a):
Tak jest zawsze , liczy sie (...) warszafka

poza tem to ...
"Możesz mię Chamem zwać,
Możesz mię w mordę lać,
lecz od Stolicy WONT,
Bo krew się będzie lać!!!"

:lol: :lol: :lol:


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Pn lip 06, 2009 7:51 pm 
Offline
Blood Brothers
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr wrz 15, 2004 2:10 pm
Posty: 1880
Lokalizacja: Bytom ( Badlends )
Krzysiek Marecki-Pielg... napisał(a):
Marek Biernacki napisał(a):
jeżeli dojdzie to nie bedzie PIT`u tylko strefa dla tzw. VIPów którzy bede sie lansowac nie wiedzać co sie dzieje.

Będzie PIT bo to BOSS rządzi, i MY tam będziemy. A my bedziemy wiedzieli co się dzieje.

Marek Biernacki napisał(a):
Tak jest zawsze , liczy sie kasa , warszafka , kasa , lans

Ciekawe co powiesz, jak koncert będzie w Chorzowie.

Marek Biernacki napisał(a):
Tak jest zawsze , liczy sie (...) warszafka

poza tem to ...
"Możesz mię Chamem zwać,

Możesz mię w mordę lać,
lecz od Stolicy WONT,
Bo krew się będzie lać!!!"

:lol: :lol: :lol:

Jak bedzie w Chorzowie to będzie ordung ! , Vipy w swojej strefie na trybunach a my wiadomo gdzie , niestety może być jak na Celinie


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Pn lip 06, 2009 8:26 pm 
Offline
Niezmordowany forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So kwi 17, 2004 11:09 am
Posty: 574
Lokalizacja: Pieńsk
o rany, ale mam daleki numerek, ale Was i tak wyprzedzę na stadionie ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Pn lip 06, 2009 9:15 pm 
Offline
Blood Brothers + Admin

Dołączył(a): Cz lis 11, 2004 9:29 pm
Posty: 4006
Lokalizacja: Warszawa
Mirka Suwarska

Siem nie przekomarzać tu mi proszę, niech przyjedzie do jakiegokolwiek miasta w Polsce :)


P.S. Dzięki Boss-owi i Wam czuje się o no niech tam będzie jakieś 15 lat młodsza :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Pn lip 06, 2009 9:41 pm 
Offline
Aktywny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 04, 2008 11:46 am
Posty: 389
Lokalizacja: Białystok/Warszawa
Ania Krętowska! :)

A tak w ogóle to my, polski fanklub Bruce'a i TESB, zajmiemy się organizacją tego koncertu, więc nie będziemy musieli się ścigać do PIT'u :-) A koncert może być gdziekolwiek w Polsce, jak dla mnie to B.S. może zaśpiewać dla aktualnej liczby 185 fanów BB w jakiejś salce... :-) i będę w siódmym niebie... :-) (ehh... chyba się rozmarzyłam po koncercie...)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Pn lip 06, 2009 11:08 pm 
Offline
Niezmordowany forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N sty 25, 2009 4:02 pm
Posty: 3319
Lokalizacja: Oława - The Promised Land
Marek Biernacki napisał(a):
jeżeli dojdzie to nie bedzie PIT`u tylko strefa dla tzw. VIPów którzy bede sie lansowac nie wiedzać co sie dzieje.
Tak jest zawsze , liczy sie kasa , warszafka , kasa , lans
Takie towarzystwo- OUT. Nie wyobrażam sobie, żeby jacyś posłowie czy niespełnieni muzycy mieli okazję " obcować" z Szefem. A tak na marginesie- Wrocław ZAPRASZA :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Wt lip 07, 2009 3:14 pm 
Offline
Aktywny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn wrz 22, 2008 7:55 pm
Posty: 405
Lokalizacja: Brzeg
Tia, na Polach Marsowych. :lol:

Natalka i Tomek!
Kiedy następny roll call? :wink:


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Wt lip 07, 2009 3:26 pm 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz kwi 10, 2008 3:39 pm
Posty: 53
Ela Pawłowska :D


Ostatnio edytowano Wt lip 07, 2009 4:54 pm przez Ela Pawłowska, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Wt lip 07, 2009 3:39 pm 
Offline
Niezmordowany forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt wrz 23, 2008 12:28 pm
Posty: 519
Lokalizacja: Land of Hope and Dreams
pilnujcie, żeby nie powstala lista konkurencyjna - jak to kiedys bywala, co niektorzy pamietaja.
I zeby nie bylo - ja to traktuje na serio.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Wt lip 07, 2009 3:52 pm 
Offline
Mr. Darkness
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn kwi 20, 2009 3:08 pm
Posty: 1690
Lokalizacja: Warszawa
Chyba czegoś nie rozumiem... Jak to lista osób na PIT? Lista na PIT jest na forum, ale nie każdy fan na forum bywa. Co powiecie, jeśli ktoś przyjdzie pod stadion miesiąc przed koncertem i będzie czekał, aż lista się pojawi a nie korzysta, bądź nie jest zarejestrowany na forum? Z całym szacunkiem, ale ta lista to chyba żart i nie należy jej traktować poważnie...

Proszę o wyjaśnienia, jeśli popełniłem błąd wynikający z mojej niewiedzy, przepraszam i zwracam honor... :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Wt lip 07, 2009 3:58 pm 
Offline
Niezmordowany forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt wrz 23, 2008 12:28 pm
Posty: 519
Lokalizacja: Land of Hope and Dreams
oczywiscie ze zart - ale nie do konca, gdyby tak po znajomości udalo sie przylozyc do koncertu to . . . . Ot trzeba kreowac rzeczywistosc ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Wt lip 07, 2009 4:00 pm 
Offline
Mr. Darkness
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn kwi 20, 2009 3:08 pm
Posty: 1690
Lokalizacja: Warszawa
Heh, trochę się wygłupiłem, ale jak zobaczyłem Wasze posty, to mnie zamurowało. :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Wt lip 07, 2009 4:50 pm 
Offline
Blood Brothers
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr wrz 15, 2004 2:10 pm
Posty: 1880
Lokalizacja: Bytom ( Badlends )
Jeżeli znajdzie sie jakimś cudem sponsor ( bo bez niego na koncert niema najmniejszych szans ) to założe się o moje roczne dochody że nikt z polskim fanklubem nie bedzie rozmawiał . Bo po co ( ze strony showbiznesowej ) !
Miejsca na picie podzielone zostaną miedzy klientów sponsora , polskie celebrites i znajomych głównego organizatora


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Wt lip 07, 2009 5:04 pm 
Offline
Blood Brothers + Admin

Dołączył(a): Cz lis 11, 2004 9:29 pm
Posty: 4006
Lokalizacja: Warszawa
Marku czemu jesteś pesymistą, no wiem powiesz, że realistą :)
Wierzyć mi się nie chce aby na koncercie Bossa zamiast PIT były miejsca dla VIP :? Nie wyobrażam sobie jak Bruce mógłby grać taki koncert i co miałby ze sobą zrobić ? dawać się poklepywać i dotykać jakimś "VIP-om" ? niemożliwe :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Wt lip 07, 2009 5:25 pm 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So lis 15, 2008 12:00 am
Posty: 75
Lokalizacja: Bytom
Wlasnie sobie wyobrazilem naszego Prezydenta siedzacego w lozy vipow bijacego brawo w tym jego indywidualnym stylu :lol:


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Wt lip 07, 2009 6:01 pm 
Offline
Mr. Darkness
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn kwi 20, 2009 3:08 pm
Posty: 1690
Lokalizacja: Warszawa
I jego krótki, aczkolwiek błyskotliwy komentarz po koncercie:
"Bardzo mi się podobało, na początku słabiej, ale potem już lepiej. Przede wszystkim Springfield zasługuje na pochwałę, ale reszta też bardzo." ;)

I od razu wiadomo kto grał i jak było...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Wt lip 07, 2009 6:12 pm 
Offline
Blood Brothers
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr wrz 15, 2004 2:10 pm
Posty: 1880
Lokalizacja: Bytom ( Badlends )
Mirka Suwarska napisał(a):
Marku czemu jesteś pesymistą, no wiem powiesz, że realistą :)
Wierzyć mi się nie chce aby na koncercie Bossa zamiast PIT były miejsca dla VIP :? Nie wyobrażam sobie jak Bruce mógłby grać taki koncert i co miałby ze sobą zrobić ? dawać się poklepywać i dotykać jakimś "VIP-om" ? niemożliwe :D


nieda sie poklepać ani Vipom ani PITom ( przepraszam za określenie ! )
Z całym szacunkiem dla Bossa ale gra dla pieniędzy i jeżeli nawet robi kosmicznie solidnie co oczywiscie nie zmienia faktu że robi to co lubi .
Przyleci , zagra jak najlepiej potrafi i poleci .
koniec


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Wt lip 07, 2009 8:32 pm 
Offline
Niezmordowany forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt wrz 23, 2008 12:28 pm
Posty: 519
Lokalizacja: Land of Hope and Dreams
Jacek Kubiak napisał(a):
Heh, trochę się wygłupiłem, ale jak zobaczyłem Wasze posty, to mnie zamurowało. :)


przyznam, ze mi ulzylo, bo zalowalem ze nie odpowiedzialem bardziej sarkastycznie (oj, a na to mnie stac!) - ale teraz wszystko OK.
Jacek, ale z drugiej strony ja na Twoim miejscu bym sie wpisal ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Wt lip 07, 2009 8:43 pm 
Offline
Mr. Darkness
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn kwi 20, 2009 3:08 pm
Posty: 1690
Lokalizacja: Warszawa
No to się wpisuję... ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Wt lip 07, 2009 9:42 pm 
Offline
Blood Brothers + Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 16, 2004 6:34 pm
Posty: 5759
Lokalizacja: Łódź
Jacek Kubiak napisał(a):
Heh, trochę się wygłupiłem, ale jak zobaczyłem Wasze posty, to mnie zamurowało. :)


Spoko, Jacku - rozkręcisz się i dostroisz do nas. Masz kilka lat do nadrobienia, przynajmniej wobec niektórych z nas :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Wt lip 07, 2009 10:15 pm 
Offline
Niezmordowany forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt wrz 23, 2008 12:28 pm
Posty: 519
Lokalizacja: Land of Hope and Dreams
Marek Biernacki napisał(a):
nieda sie poklepać ani Vipom ani PITom ( przepraszam za określenie ! )
Z całym szacunkiem dla Bossa ale gra dla pieniędzy i jeżeli nawet robi kosmicznie solidnie co oczywiscie nie zmienia faktu że robi to co lubi .
Przyleci , zagra jak najlepiej potrafi i poleci .
koniec


watek czy gra dla kasy byl juz walkowany. moze tak, moze nie - tu opinie beda podzielone. na pewno robi to dobrze. i raczej goni za uznaniem, slawa, energia tlumow - to na pewno. pewnie trudno mu zrozumiec i pogodzic sie ze Born to run sprzedalo sie w 40mln a Rising w kilku. i nadrabia albo goni to cos - widac to po sekwencji plyt i tras (choc trzeba przyznac ze dla nas to dobrze). tych emocji i widoku ze sceny moze brakowac - to latwo chyba wyobrazic sobie. kasy wiecej juz nie wyda. co wazne - trzeba miec przekonanie ze robi sie to dobrze, jak kiedys gdy bylo sie w najlepszej formie. Grywalem niedawno w kosza z bylym zawodowcem (on bardziej sie bawil) - nagle przestal. powiedzial, ze nie moze, nie sprawia gra przyjemnosci bo pamieta siebie z najlepszych lat i wie ze teraz to juz nie to. mysle ze Boss, chyba wszyscy to przyznaja trzyma (na koncertach) poziom). A ze przyleci i odleci - to wiadomo ;).


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Wt lip 07, 2009 10:51 pm 
Offline
Niezmordowany forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn lis 12, 2007 9:15 am
Posty: 1287
Lokalizacja: Katowice
Mirosław Kwiatkowski napisał(a):
pilnujcie, żeby nie powstala lista konkurencyjna - jak to kiedys bywala, co niektorzy pamietaja.
I zeby nie bylo - ja to traktuje na serio.

To może ja już stanę pod Ślaskim na wszelki wypadek, co? :lol:


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Wt lip 07, 2009 11:02 pm 
Offline
Forumowicz

Dołączył(a): Wt sty 06, 2009 9:27 pm
Posty: 50
Lokalizacja: Tarnów/Londyn
to jak robicie liste to pamietajcie o mnie:)

Agata Nowak:D


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Wt lip 07, 2009 11:04 pm 
Offline
Blood Brothers
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sty 23, 2007 6:29 pm
Posty: 668
Lokalizacja: Kielce
Wróciałam do rzeczywistości po fantastycznych koncertach Monachium-Wiedeń / i przy okazji niesamowitych spotkaniach z faniami, z którymi bawiliśmy się w Pit-cie w Barcelonie 08 / , a moja rezerwacja na PIT made in Poland to: 1. Ela G., 2. Krzyś G. 3. Martyna G. - obecnie lat 6, która szalała na widowni w Wiedniu, 4. Franio - obecnie lat 2, ale za rok będzie gotowy na spotkanie z Brusikiem , jak mówi na B.S. w/w Martyna. :D :D :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Wt lip 07, 2009 11:22 pm 
Offline
Niezmordowany forumowicz

Dołączył(a): Cz kwi 06, 2006 8:37 am
Posty: 1271
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Mnie na razie nie wpisujcie. Wpiszę się na 167 miejscu jak do PIT-u we Wiedniu :wink:


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lip 08, 2009 6:48 am 
Offline
Blood Brothers

Dołączył(a): Pn maja 14, 2007 10:48 am
Posty: 737
Lokalizacja: Łódź
Jeżeli mnie przyjmiecie... to proszę o dopisanie Barbary Knappik. :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lip 08, 2009 8:07 am 
Offline
Niezmordowany forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt wrz 25, 2007 8:54 pm
Posty: 1192
Lokalizacja: Warszawa
Marcin Langner napisał(a):
Wlasnie sobie wyobrazilem naszego Prezydenta siedzacego w lozy vipow bijacego brawo w tym jego indywidualnym stylu :lol:


Ja bym jednak prosił politykę zostawić w spokoju... ;-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lip 08, 2009 9:01 am 
Offline
Niezmordowany forumowicz

Dołączył(a): Wt gru 18, 2007 9:03 am
Posty: 719
Lokalizacja: Warszawa
Jak Bruce będzie grał w Polsce to mnie już PIT nie interesuje! W grę wchodzi jedynie Backstage :D . Może będzie jakiś konkurs w tej chwestii ? :D Niemniej jednak proszę o wpis, być może komuś przekażę to miejsce :lol:


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lip 08, 2009 7:31 pm 
Offline
Niezmordowany forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N sty 25, 2009 4:02 pm
Posty: 3319
Lokalizacja: Oława - The Promised Land
Widziałem Ciebie, Elu. W oczekiwaniu na otwarcie bramek. Widziałem też śliczną dziewczynkę. Nie podchodziłem, bo byłaś zajęta rozmową. Może we wrześniu podyskutujemy, gdy odbędzie sie spotkanie fanklubowe.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lip 08, 2009 9:14 pm 
Offline
Blood Brothers
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sty 23, 2007 6:29 pm
Posty: 668
Lokalizacja: Kielce
Jacku, w tych emocjach przed , w trakcie i po - koncertowych, to w poniedziałek ,gdy wyjeżdzaliśmy z Wiednia, uświadomiłam sobie, że paradoksalnie, nie starczyło czasu by się poznać "na żywo". :? Ale nic straconego i "co się odwlecze, to nie ....."

Chyba czas rozpocząć wątek pt. " Wrześniowe Spotkanie Fanclubowe". Boss już skończy grać / oczywiście na razie / , emocje opadną i będzie czas na wszystko. :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lip 08, 2009 9:20 pm 
Offline
Niezmordowany forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N sty 25, 2009 4:02 pm
Posty: 3319
Lokalizacja: Oława - The Promised Land
Elzbieta Giedyk napisał(a):
Jacku, w tych emocjach przed , w trakcie i po - koncertowych, to w poniedziałek ,gdy wyjeżdzaliśmy z Wiednia, uświadomiłam sobie, że paradoksalnie, nie starczyło czasu by się poznać "na żywo". :? Ale nic straconego i "co się odwlecze, to nie ....."

Chyba czas rozpocząć wątek pt. " Wrześniowe Spotkanie Fanclubowe". Boss już skończy grać / oczywiście na razie / , emocje opadną i będzie czas na wszystko. :)
Elu, również tak uważam. Wrzesień niebawem. Nadrobimy "zaległości" z Wiednia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lip 08, 2009 9:22 pm 
Offline
Blood Brothers + Admin

Dołączył(a): Cz lis 11, 2004 9:29 pm
Posty: 4006
Lokalizacja: Warszawa
Myślę, że takie spotkanie powinno się odbyć. Wstyd będzie jeśli fanklub wspólnie i hucznie nie uczci 60 urodzin Bruce :) nawet jeśli to nie będzie dokładnie tego dnia :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lip 08, 2009 11:15 pm 
Offline
Blood Brothers
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sty 23, 2007 6:29 pm
Posty: 668
Lokalizacja: Kielce
Mireczko, lepszego pretekstu być nie moze. :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lip 09, 2009 8:08 am 
Offline
Blood Brothers
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So kwi 17, 2004 10:20 am
Posty: 1012
Lokalizacja: Kraków
o PIT trzeba zawalczyc "na Live" :lol:


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lip 09, 2009 8:15 am 
Offline
Niezmordowany forumowicz

Dołączył(a): Wt gru 18, 2007 9:03 am
Posty: 719
Lokalizacja: Warszawa
Mirka Suwarska napisał(a):
Myślę, że takie spotkanie powinno się odbyć. Wstyd będzie jeśli fanklub wspólnie i hucznie nie uczci 60 urodzin Bruce :) nawet jeśli to nie będzie dokładnie tego dnia :)


Mirka, trzymam Cię za słowo - obchodzimy hucznie! Tylko żebyś na drugi dzień nie musiała jeździć samochodem :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: So lip 11, 2009 6:22 pm 
Offline
Blood Brothers
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr wrz 15, 2004 2:10 pm
Posty: 1880
Lokalizacja: Bytom ( Badlends )
PIT po polsku : koncert U2 na Śląskim to 1000 miejsc w tym 600 w sprzedaży po specjalnych wyższych cenach , 400 w dyspozycji organizatorów.
Nikt z polskim fanklubem nie planował rozmawiać.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: So lip 11, 2009 6:27 pm 
Offline
Blood Brothers + Admin

Dołączył(a): Cz lis 11, 2004 9:29 pm
Posty: 4006
Lokalizacja: Warszawa
Marek Biernacki napisał(a):
PIT po polsku : koncert U2 na Śląskim to 1000 miejsc w tym 600 w sprzedaży po specjalnych wyższych cenach , 400 w dyspozycji organizatorów.
Nikt z polskim fanklubem nie planował rozmawiać.



Do kitu :-(


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: So lip 11, 2009 6:28 pm 
Offline
Blood Brothers + Admin

Dołączył(a): Cz lis 11, 2004 9:29 pm
Posty: 4006
Lokalizacja: Warszawa
Rafał Bochenek napisał(a):
Mirka Suwarska napisał(a):
Myślę, że takie spotkanie powinno się odbyć. Wstyd będzie jeśli fanklub wspólnie i hucznie nie uczci 60 urodzin Bruce :) nawet jeśli to nie będzie dokładnie tego dnia :)


Mirka, trzymam Cię za słowo - obchodzimy hucznie! Tylko żebyś na drugi dzień nie musiała jeździć samochodem :D



Już ja tak sobie zorganizuję zajęcia, żebym nie musiała :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: N lip 12, 2009 1:59 pm 
Offline
Blood Brothers + Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 16, 2004 6:34 pm
Posty: 5759
Lokalizacja: Łódź
Marek Biernacki napisał(a):
PIT po polsku : koncert U2 na Śląskim to 1000 miejsc w tym 600 w sprzedaży po specjalnych wyższych cenach , 400 w dyspozycji organizatorów.
Nikt z polskim fanklubem nie planował rozmawiać.


Marek, ale czy aby w wypadku koncertów U2 to nie jest normalną praktyką? Czy na innych koncertach U2 do sektora pod seceną wchodzą fani na takich zasadach jak u Bossa? Chyba nie, ale zaznaczam, że pewności nie mam.

W każdym razie większość wykonawców na całym świecie sektor pod sceną traktuje jako miejsce do wyduszenia dodatkowej kasy od fanów.

Natomiast co do PITu Bossa, to w oświadczaniu Johna Landaua (kolejnym) w sprawie dystrybucji biletów w USA, znalazła się też informacja, że na każdy koncert ekipa Bossa dla rodzin, przyjaciół, gości i organizatorów rezerwuje dla siebie pewną pulę biletów, ale z tego co pamiętam, to są to bilety w różnych sektorach i częściowo na płytę (również do PIT). Przy stadionowym koncercie ta pula, która nie trafia do normalnej sprzedaży to bodaj 2 tysiące.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: N lip 12, 2009 6:09 pm 
Offline
Blood Brothers + Admin

Dołączył(a): Cz lis 11, 2004 9:29 pm
Posty: 4006
Lokalizacja: Warszawa
Jak Bruce przyjedzie do Polski to ja poświęcę swój biedny kręgosłup i będę stać w kolejce do PIT-u ile trza będzie :)
A przyjedzie na pewno, ja to wiem :) tylko co my wtedy zrobimy z takim nadmiarem szczęścia ? :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: N lip 12, 2009 6:39 pm 
Offline
Blood Brothers
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sty 23, 2007 6:29 pm
Posty: 668
Lokalizacja: Kielce
Ja też. Ale póki co, to bedę nadwyrężać mój kręgosłup w staniu do Pit w Rzymie w sobotę przed koncertem 19 lipca :D Ps. Na pewno będzie tam "słynny Ricardo" :twisted: Postaram się z nim ponegocjować , bo nawet przyjaźnie gadaliśmy w sobotę przed koncertem we Wiedniu :wink:


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: N lip 12, 2009 6:41 pm 
Offline
Blood Brothers + Admin

Dołączył(a): Cz lis 11, 2004 9:29 pm
Posty: 4006
Lokalizacja: Warszawa
Zazdroszczę Ela tego Rzymu :) też kombinuję po cichutku gdzie by tu pojechać jeszcze :)
Ale pewnie nic z tego nie wyjdzie :(
Ela :) masz bilet na koncert czy tak w ciemno ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: N lip 12, 2009 6:52 pm 
Offline
Niezmordowany forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So kwi 17, 2004 11:09 am
Posty: 574
Lokalizacja: Pieńsk
Tak jest Ela zarezerwuj nam Ricarda na wrześniowe spotkanie. Miłej zabawy w Rzymie, też zazdroszczę ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: N lip 12, 2009 7:21 pm 
Offline
Blood Brothers
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sty 23, 2007 6:29 pm
Posty: 668
Lokalizacja: Kielce
Bilet przy pojemności Stadio Olimipco ( ponad 82.000 miejsc na trybunach to nie problem - mam doświadczenie z Barcelony i nie tylko :wink: / Kombinujemy też ze znajomymi z Kielc ( z Grażynką od "kartki " w Mediolanie / wyjazd na ostatni koncert w Hiszpani, ale to rozstrzygnie się na dniach :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL